No video

SEE YOU AGAIN featuring Kali Uchis

LA LH
LA LH

Tyler is STILL my boyfriend...in my head.

2 години тому
portal2passion
portal2passion

Translation = '' ook ook eek eek watermelon banana ''

3 години тому
Xiref
Xiref

its been 3 months since this has been released and i keep singing it in my head pls help

6 годин тому
Brian Ruiz
Brian Ruiz

The A$AP Rocky cameos make me crack 💀💀💀

7 годин тому
Ngoc Nguyen
Ngoc Nguyen

2:30 spooky

7 годин тому
Gerald Vounas
Gerald Vounas

This video is a masterpiece... Fuck you tyler

8 годин тому
diego montero
diego montero

this makes me cry like if u 2

9 годин тому
Kevion Birdsong
Kevion Birdsong

1:16

11 годин тому
Zeke Gonzalez
Zeke Gonzalez

Where do I find this version on Spotify?

11 годин тому
john don malone
john don malone

this is the version on spotify bud

11 годин тому
It’s ya Boi baby rolls
It’s ya Boi baby rolls

How can Tyler never fuck up

12 годин тому
Moto Meto
Moto Meto

OK OK OK OK OK this i just found and is very fire

14 годин тому
imax014
imax014

Yup Tyler still a genius, just making sure

14 годин тому
Lucas Beatty
Lucas Beatty

Was I the only one bothered when they presented arms and Tyler messed up?

14 годин тому
Pick Up The Lantern
Pick Up The Lantern

thats one nice ass video, gj

16 годин тому
Jesse Nickell
Jesse Nickell

Cool!

День тому
Laurence Bryant
Laurence Bryant

dope af

День тому
Jacob Heisel
Jacob Heisel

The begging is a blessing

День тому
Terrance Groves
Terrance Groves

This song is so relatable to me

День тому
madison nichol
madison nichol

i love him so much man

День тому
Abis Ace Spare
Abis Ace Spare

Where u at boi

День тому
Rafsan Shakur
Rafsan Shakur

WE NEED VIOLENT MUSIC FOR US BOYS, LET THE GOOD TIMES ROLL!

День тому
TheRealMyles
TheRealMyles

I ROCK I ROLL I GO I GLOW *I GLOW* I ROCK I ROLL I GO I GLOW *I GLOW* 3:00

День тому
Waqsjoaquin
Waqsjoaquin

The whole intro scene of this video is legit life in the navy. Dont join

День тому
Herly 20
Herly 20

EVERYONE GO WATCH SQUIZY (HYOJIN)'S ANIMATION OF THE SONG ITS THE MOST BEAUTIFUL THING TO EXIST

День тому
Okt Kuma
Okt Kuma

Ooh it's pretty good

20 годин тому
Herly 20
Herly 20

https://youtu.be/YK6zVrlMFNs

День тому
¡Cyber
¡Cyber

I love your harmonic rapping Tyler!

День тому
mad mofo
mad mofo

I miss you, Sam

День тому
mad mofo
mad mofo

Ur not her

2 години тому
Okt Kuma
Okt Kuma

Missing you too

20 годин тому
TEDX700
TEDX700

Im i the only one who thought of there fav ig model damn just me 😭😭😭😭

День тому
Darren michael
Darren michael

20 20 20 20 MILLION VIEWS! congrats tyler!!

2 дні тому
Jay Elimination
Jay Elimination

LOL asap rocky

2 дні тому
Karen Gomez
Karen Gomez

kay, okay, okay, okay Okay, okay, oh You live in my dream state We're lowkey my fantasy I stay in reality You live in my dream state Any time I count sheep That's the only time we make up, make up You exist behind my eyelids, my eyelids Now I don't wanna wake up 20/20, 20/20 vision Cupid hit me, cupid hit me with precision I wonder if you look both ways When you cross my mind, I said, I said I'm sick of, sick of, sick of, sick of chasing You're the one that's always running through my daydream, I I can only see your face when I close my eyes Can I get a kiss? And can you make it last forever? I said I'm 'bout to go to war I don't know if I'ma see you again Can I get a kiss? (Can I) And can you make it last forever? (Can you) I said I'm 'bout to go to war ('Bout to) I don't know if I'ma see you again (Uh, switch it up) I said, okay, okay, okay, okidokie, my infatuation Is translatin' to another form of what you call it? Love Oh yeah, oh yeah, oh yeah, oh yeah, I ain't met you I've been looking, stuck here waiting for I Stop the chasing, like an alcoholic You don't understand me, what the fuck do you mean? It's them rose to the cheeks, yeah it's them dirt-colored eyes Sugar honey iced tea, bumblebee on the scene Yeah I'd give up my bakery to have a piece of your pie Yugh! 20/20, 20/20 vision Cupid hit me, cupid hit me with precision I wonder if you look both ways When you cross my mind, I said, I said I'm sick of, sick of, sick of, sick of chasing You're the one that's always running through my daydream, I I can only see your face when I close my eyes (So) Can I get a kiss? (Can I get a kiss?) And can you make it last forever? (Oh, forever) I said I'm 'bout to go to war (Go to war) I don't know if I'ma see you again (See you again) Can I get a kiss? (Can I) And can you make it last forever? (Can you) I said I'm 'bout to go to war ('Bout to) I don't know if I'ma see you again Okay, okay, okay, okay Okay, okay, okay, oh La la, la la la la, la la La la, la la la, la la One more time?

2 дні тому
ShadowOhSoSweet
ShadowOhSoSweet

Gremlinoreo was on VF lol

2 дні тому
phan tomz
phan tomz

One word to describe this song ART

2 дні тому
Intern_tSlayer
Intern_tSlayer

*nice*

2 дні тому
Andrew Robbins
Andrew Robbins

Stumbled on this by accident. Holy shit Tyler is terrible ~!

2 дні тому
Tyjae Riley
Tyjae Riley

0:33 I like how they used a line from Kali's song "I wonder if you look both ways before your cross my mind"

2 дні тому
DaymanMang
DaymanMang

Isn’t that D.R.A.M. at the beginning?

2 дні тому
Chilling Jellyfish
Chilling Jellyfish

Is that Asap rocky at the beginning?

2 дні тому
ya ne russkiy
ya ne russkiy

Ok, so basically, I’m bees

2 дні тому
VanillaJokes
VanillaJokes

This looks like something from A Series Of Unfortunate Events

3 дні тому
James Angelo Castro Hernando
James Angelo Castro Hernando

2:30 Oh shit it's the KKK

3 дні тому
Nile
Nile

lol i beat my dick like I beat my wife

3 дні тому
Nile
Nile

lol the girl in the vid has big boobs and sexC

3 дні тому
Nic Cawston
Nic Cawston

Yo check out my new music video it's awesome!! dope!

3 дні тому
The Beef
The Beef

Yo is that ASAP rocky

3 дні тому
Al G
Al G

Tyler create nothin', I see why you called yourself a [faggot], bitch It's not just 'cause you lack attention It's because you worship D12's balls, you're sack-religious

3 дні тому
DAVID DAVID
DAVID DAVID

https://youtu.be/d6kIza5E7uon

3 дні тому
Thomas CHING
Thomas CHING

1:16

3 дні тому
v p
v p

3 дні тому
Z D
Z D

Women deserve black men lol

3 дні тому
KingSaint
KingSaint

1:16 when your mom keeps saying wake up

3 дні тому
Dallon Jensen
Dallon Jensen

he's really pretty

3 дні тому
Andrew
Andrew

This is a work of art

3 дні тому
Aoife C
Aoife C

where's Frank Ocean's feature tho?

3 дні тому
Al G
Al G

"Nominated for a Grammy an artist no one even heard of before" Joyner Lucas deserves way more a Grammy than tyler create nothin

3 дні тому
Al G
Al G

Ofc Tyler wants to be on all those sea men(semen) 😂😂

3 дні тому
Al G
Al G

Tyler create nothin', I see why you called yourself a [faggot], bitch It's not just 'cause you lack attention It's because you worship D12's balls, you're sack-religious

3 дні тому
george appleton
george appleton

Category: *e d u c a t i o n*

3 дні тому
Angela Kirchoff
Angela Kirchoff

Such a pretty song 😍

3 дні тому
Davaxc
Davaxc

Damn does bass is raping my mind plus the trumpet

4 дні тому
BakedTopato
BakedTopato

Whoever directed this music video deserves a medal

4 дні тому
Cara Marie
Cara Marie

Took me a fcking long time to get here, a friend recd him so I listened to his first albums and then this one and then this song specifically. I've now listened 5 times. I get it now...he's like magic. Also Kali has some serious vocals on her, I'm definitely a fan.

4 дні тому
peter buckley
peter buckley

"Yeah, you seen that Tyler, The Creator music video? See You Again? I'm like, the third dude's head he stepped on." - Guy trying to get laid at the bar.

4 дні тому
jordan rogers
jordan rogers

Nibba saluted with his left hand

4 дні тому
BabyGod
BabyGod

https://www.youtube.com/watch?v=wVfYHFU7NgQ&list=PLTAJ0oV9fz4SRUg923WMNxBm2HrgnjETh Free musics

4 дні тому
SGN 2
SGN 2

Rocky is acting like he's is having a good morning

4 дні тому
Anthony Haro
Anthony Haro

The ending is beautiful 🚫🧢

4 дні тому
frosty4289
frosty4289

This video is ridiculously well made

4 дні тому
Damian Jones
Damian Jones

I love this video, and the song, but why are there F-15 Strike Eagles on an aircraft carrier 😮

5 днів тому
Julian Dill
Julian Dill

the end transition is how it feels to be on leave

5 днів тому
Brielle Taylor
Brielle Taylor

I love how a$ap rocky was just chilling in the beginning

5 днів тому
Jsoicee
Jsoicee

20202020 million

5 днів тому
Stephen Brown
Stephen Brown

my favorite song is Yonkers

5 днів тому
Stephen Brown
Stephen Brown

my favorite singrer is Tyler

5 днів тому
Okurrr *L U C A S*
Okurrr *L U C A S*

Sorry I’m late but this the first time listening to Tyler, the creator but he’s good 👍🏾

5 днів тому
Alyssa Cimone
Alyssa Cimone

Tyler the only Bisexual dude that can turn me on 😂✋🏽

5 днів тому
yougotdislike
yougotdislike

20 20 20 20 20 20 vision this mother has x-ray vision. Trash of a song

5 днів тому
Madison Paige
Madison Paige

Your trash of a song

5 днів тому
yougotdislike
yougotdislike

You you mean mean worst worst then then then this this. This is diarrheas diarrhea

5 днів тому
Lord Bung Is Thicc
Lord Bung Is Thicc

What the fuck is up with his hair?

5 днів тому
Gankageddon
Gankageddon

Wow, this song is good as f. #fmumblerap

5 днів тому
Alison Morales
Alison Morales

How more aesthetic can these videos get

6 днів тому
Matilda Memes
Matilda Memes

Anyone else can't get enough of this video?

6 днів тому
Maxime Cho-Lerat
Maxime Cho-Lerat

Waaaaaaaa

6 днів тому
Demetrio Ochoa
Demetrio Ochoa

Tyler should get more attention, he’s hella good at rapping.

6 днів тому
Ya Boi RussMan
Ya Boi RussMan

1:37 guy salutes with the wrong hand on the right lol

6 днів тому
Yornalys Estrella Polanco
Yornalys Estrella Polanco

sorry, girl but I live in your dreams... just SEE YOU AGAIN

6 днів тому
Tony Hawk
Tony Hawk

Who’s listening in 2018?

6 днів тому
JiMiN dAdDy
JiMiN dAdDy

why was tyler in the boattt

6 днів тому
vinicius martins
vinicius martins

so this clip means that flower blooms will not get a solo clip? neither 911? really?

6 днів тому
Avazive
Avazive

“Hey Tyler, you haven’t spent much of the budget here. What you wanna do?” Tyler: Turn me into *b e e z*

6 днів тому
Edo ! Fanboy
Edo ! Fanboy

20mil

6 днів тому
Devie Azalea
Devie Azalea

Fathia Izzati!

6 днів тому
Imam Machfud
Imam Machfud

agung hapsah

6 днів тому
macc
macc

That hair gay af

6 днів тому
Garrus Valerian
Garrus Valerian

Die Farbgebung und der ganze Stil erinnert mich ein wenig an Gorillaz.

7 днів тому
Ya Boy
Ya Boy

Marry me nibba

7 днів тому
My Channel
My Channel

Arnhem you read this comment

7 днів тому
Cecyllia Naomi
Cecyllia Naomi

Who's here bcs fathia izzati x agung hapsah?

7 днів тому
Imam Machfud
Imam Machfud

aye aye that's me.

6 днів тому
The only Real one
The only Real one

Why does this song make me wanna bawl my eyes out about my last relationship

7 днів тому
Wingus dingus
Wingus dingus

I actually cried

7 днів тому
a v i a n
a v i a n

okay

7 днів тому
Wingus dingus
Wingus dingus

Was that asap at the start

7 днів тому

Наступне

Joji - TEST DRIVE
Joji - TEST DRIVE

88rising

День тому

Goodie Bag - Still Woozy
Joji - TEST DRIVE
Joji - TEST DRIVE

88rising

2 дні тому

Ella Mai - Trip (Audio)
Ella Mai - Trip (Audio)

EllaMaiVEVO

2 місяці тому

Alien Boy
Alien Boy

Oliver Tree - Topic

8 місяців тому

Jungle - Cherry
Jungle - Cherry

JungleVEVO

3 місяці тому

Stay
Stay

Post Malone - Topic

5 місяців тому

Jaden Smith - George Jeff
Jaden Smith - George Jeff

JadenSmithVEVO

10 місяців тому

Loner
Loner

Kali Uchis - Topic

2 роки тому

Ghost Town
Ghost Town

Kanye West - Topic

4 місяці тому